Amerika eleminohet nga kjo luftë në zonë, që arbitri e quan gol (VIDEO)

Pëlqej
SHBA nuk ka arritur të kualifikohet për në Kupën e Botës për herë të parë që nga viti 1986.

Por këtë e bëri një arbitër, i cili lejoi një gol i cili shkatërroi shanset e amerikanëve. Ishte goli i cili erdhi në minutën e 53 dhe faktikisht topi nuk e kaloi vijën por arbitri në pamundësi për të qartësuar imazhin e asaj që ndodhi e lejoi atë, përcjell Albeu.com.

Me këtë rezultat u mbyll gjithçka ku SHBA u eliminua pas humbjes zhgënjyese të martën në mbrëmje. /albeu.com/
Shtuar më 11/10/2017, ora 10:01

Shkruani komentin tuaj!
Të fundit nga kjo kategori